Djuice

Telenors tidligere ungdomsmerkevare
Djuice var ungdomsssatsningen til Telenor fra oppstarten i 2000, frem til merkevaren ble nedlagt i mars 2017.
Markedsføring og markedsandel
Djuice beholdt et ungdommelig preg over markedsføringen siden oppstart, og fokuserte de siste årene på reklamefilmer med plastelinafigurer i samarbeid med reklamebyrået Try.
Djuice var heleid av Telenor, som i 2015 hadde en markedsandel på 51,3 prosent målt i antall abonnement. Nasjonal Kommunikasjonsmyndighet som utgir markedsandeler ga ikke en separat markedsandel for Djuice.
Eierskap og ledelse
Daglig leder i Djuice var Thomas Barre og styreleder er Martin Jacob Furuseth. Hovedkontoret lå på Fornebu. Djuice var heleid av Telenor Mobile Communications AS.
På utkikk etter nytt abonnement?
Enten du er tidligere Djuice-kunde, eller kun er ute etter å sammenligne vilkår for ulike mobilabonnement kan du gjøre dette med den NKOM-godkjente sammenligningstjenesten her på Mobiltelefoni.no: